جمعی از مسئولان استان یزد به همراه حامد مروت‌نژاد، مدیر شبکه دو از نزدیک در جریان ساخت سریال یزدی با عنوان "پشت پرده" قرار گرفت.

عصر امروز چهارشنبه - 20 دی ماه - حامد مروت‌نژاد مدیر شبکه دو سیما، به همراه مهران فاطمی استاندار یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مدیران با حضور در بافت تاریخی از محل ضبط نمایش سریال تلویزیونی پشت پرده بازدید کردند.

مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در جریان این بازدید گفت: اولین سریالی است که به این صورت ساخته می‌شود تا فرهنگ یزد و شهر یزد را به مردم کشور معرفی می‌کند، به دلیل کمبود برخی مباحث از کیفیت کار و تعداد قسمت‌های سریال نزدنید تا کار بهتر جا بیفتد و بر اساس توافق قبلی انجام شود.

وی گفت: تاکنون کمتر به هویت‌ها و اصالت‌ها پرداخته شده است، سطح مطالبه مردم از مسئولان در اهمیت احداث جاده بیشتر از پوشش مباحث فرهنگی در قالب یک سریال بوده است‌.

در این بازدید که با حضور بازیگران مشهور و نقش آفرین در این فیلم انجام گرفت، هر کدان نقطه نظرات خود را نسبت به استان یزد، اصالت و فرهنگ مردمان یزدی ابزار کردند و خواستار تولید سریال‌ها، محتواها و فیلم‌های بیشتری از این نقطه غنی از فرهنگ، معنویت و کار و کوشش شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا